Alla inlägg under februari 2012

Av Hero Australian Shepherd - 10 februari 2012 17:08

Idag har vi fått reda på att de ligger minst 4a små valpar i Glorias mage   . Så de visar sej att Amanda kommer att få sin lilla bäbis i maj. Vet inte om de e hon lr jag som är gladast. Givetvis e de ju Amanda men oj va kul de ska bli.  Hero kommer att bli hur glad som helst att ha en "bror" att busa med  .

De kommer att bli en valp sommar till här i huset  .


Om vi nu ska tala lite om min lilla "bäbis". Han o jag har tränat en hel del lydnad.  O de känns som att vi möjligen kanske troligtvis , sa jag kanske???. Är klara med alla moment till tävlingen i april  .  Jag har en liten formsvacka för tillfället. Gjorde en praktvurpa på parkeringen på jobbet i tisdags förra veckan. Har haft ont som fa.... men fick bekräftat idag att jag har ett lr ett par revbensfrakturer. Hm, inte undra på att de gör ont  .

Men vi tror att de kommer att ordna sej ändå   .


Ovido - Quiz & Flashcards