Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Grattis Hero 7 månader :)

Av Hero Australian Shepherd - 19 december 2011 18:32

Ja tänk att min "bäbis" har blivit 7 månader redan. Ja ja, de e ju inte bara han, utan alla hans kullsyskon oxå :).           De e inte sant va tiden går fort.

På denna tiden som vi har varit ett par jag o min Hero så har vi faktist hunnit med en hel del tycker jag :).

Vi har spårat gjort uppletande (även i mörker  ) o han är bara såååå taggad. Han formligen älskar att jobba.

Han är väl kanske lite för het på spårandet, kan ju säga att han vill fortare än va hans näsa vill. Men de ska vi jobba på när de blir lite roligare väder. Annars så fortskrider vår träning rätt bra tycker jag. Men har en liten känsla av att han är på väg in i könsmognaden. Lite som så här. Jag säger "sitt" Hero tittar på mej o jag ser prat bubblan ??????????

Va e de hon säger????????????? Hm jag har hört detta ordet nå´n gång ????????????

JA JUST DE!!!!!!!!!     SITT sa hon ju   .      


Så nu är vi nog inne i den perioden. Men allt tid har sin charm  .


Nu är han ca 53-54 cm o väger ca 21 kg. En Stor pojke   .



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hero Australian Shepherd - 23 september 2012 07:24


Igår var vi o gjorde MH hos Micke Wadström. Började med att väcka tuppen vid 05,30 (sovmorgon  ). Jag började känna att nervositeten spred sej i kroppen när vi satte oss i bilen sena som vanligt. Snacka om att vara tidsoptimist  . Men vi kom all...

Av Hero Australian Shepherd - 8 september 2012 17:04


Länge sedan jag skrev igen Men nu gör jag ett försök att komma ihåg allt som har hänt  . Jaha redan där va de kört   . Nä skämt o sidor. Hero o jag har börjat gå en tävlingslydnads kurs. Fan va kul det är. Min instruktör Göran N är rätt trött p...

Av Hero Australian Shepherd - 14 maj 2012 13:04

                Nu har Amandas Baloo äntligen kommit hem  . Som hon har väntat. Ja ska sanningen fram så är det inte bara hon som har väntat. Både jag o Emelie har sett fram emot detta lika mycke som Amanda   . Vi tog lite ledigt ifrån både...

Hej go vänner :) Denna veckan har varit en vecka med både ris o ros. Kan ju bara säga att min underbara Hero börjar bli en riktig tonåring nu. Om jag nu har trott de tidigare så är det bekräftat nu . Han har visat sidor som jag aldrig har sett ho...

Av Hero Australian Shepherd - 22 april 2012 19:18

Hejsan va tiden går fort. Hm vet inte riktigt allt som har hänt sedan jag skrev sist. MEN jag ska göra ett försök . Hero har hunnit bli hela 11 månader redan. Han lyfter på benet mest hela tiden när han kissar. Detta lyftande i sin tur gjorde ju at...

Ovido - Quiz & Flashcards