Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Valpkurs tillfälle 3

Av Hero Australian Shepherd - 12 september 2011 12:33

De va ju i torsdags som vi hade våran valpkurs. (har inte hunnit uppdatera).

Men tillfälle nr 3 så hade vi uppletande.

Vi fick valla en ruta som va 1x1 meter. Där la vi godisar. Detta va inga som helst problem för Hero. Innan vi hade gjort denna lilla rutan hade vi vallat av en ruta på ca 3x10 m. Så när vi hade gjort de lilla uppletandet så va de dags för den "större" rutan.

Där gjorde vi 2st skick. O de va inga som helst problem för min lilla Hjälte :).

Sen va de dags för terori o fika.

Sista vi gjorde sen va Nej övning. Behöver jag säga att de gick lika kanon  .

De e alltid lika kul o hålla på med Hero. OJ va jag älskar honom  .


Jag träffade även Emelie som har Heros Morbror. Dom  va o tävla på våran lydnadstävling i söndags. Dom vann sin klass  . Grattis till de :).

Hoppas att vi träffas på tävlingar framöver. :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hero Australian Shepherd - 23 september 2012 07:24


Igår var vi o gjorde MH hos Micke Wadström. Började med att väcka tuppen vid 05,30 (sovmorgon  ). Jag började känna att nervositeten spred sej i kroppen när vi satte oss i bilen sena som vanligt. Snacka om att vara tidsoptimist  . Men vi kom all...

Av Hero Australian Shepherd - 8 september 2012 17:04


Länge sedan jag skrev igen Men nu gör jag ett försök att komma ihåg allt som har hänt  . Jaha redan där va de kört   . Nä skämt o sidor. Hero o jag har börjat gå en tävlingslydnads kurs. Fan va kul det är. Min instruktör Göran N är rätt trött p...

Av Hero Australian Shepherd - 14 maj 2012 13:04

                Nu har Amandas Baloo äntligen kommit hem  . Som hon har väntat. Ja ska sanningen fram så är det inte bara hon som har väntat. Både jag o Emelie har sett fram emot detta lika mycke som Amanda   . Vi tog lite ledigt ifrån både...

Hej go vänner :) Denna veckan har varit en vecka med både ris o ros. Kan ju bara säga att min underbara Hero börjar bli en riktig tonåring nu. Om jag nu har trott de tidigare så är det bekräftat nu . Han har visat sidor som jag aldrig har sett ho...

Av Hero Australian Shepherd - 22 april 2012 19:18

Hejsan va tiden går fort. Hm vet inte riktigt allt som har hänt sedan jag skrev sist. MEN jag ska göra ett försök . Hero har hunnit bli hela 11 månader redan. Han lyfter på benet mest hela tiden när han kissar. Detta lyftande i sin tur gjorde ju at...

Ovido - Quiz & Flashcards