Alla inlägg under augusti 2011

Av Hero Australian Shepherd - 27 augusti 2011 16:17

Igår kväll va jag o Hero på klicker kurs. Lr de va jag som va på kurs :).

Måste ju villigt erkänna att jag tycker att de verkar väldigt kul! Men OJ så svårt för min tröga hjärna   . Det är nog väldigt lätt när jag väl kommer på hur man ska göra. Men det kommer att ta tid för mej. Så jag hoppas innerligt att både Hero o Angelica kommer att ha tålamod med mej  .  

Av Hero Australian Shepherd - 26 augusti 2011 14:40

Igår var de 1a dagen på våran valpkurs. Oj, va kul de va. Äntligen har vi kommit igång. känns så kul att träna me Hero. Han är så på o med helatiden. Alltid öppen för nya saker. Men samtidigt kan han slappna av när de behövs. Precis som de ska vara :).

De va inte bara 1a dagen på valpkurs. De va även invägning. (Gör de varje vecka).

Så denna veckan väger han 12,5kg.          

Av Hero Australian Shepherd - 19 augusti 2011 15:47

Idag har vi varit på klubben o gjort iordning lite inför Hundendag på Söndag.

Hero sprang runt o lekte me Xo i ösregnet. Dom hade skit kul :).

Kan ju säga att de va bra blött innan vi fick upp tältet :). Men kul hade vi :).


Hero va helt slut när vi kom hem. Sov som en stock :)

Av Hero Australian Shepherd - 18 augusti 2011 16:52

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards